Pracownicy i właściciele małych firm mogą skorzystać ze szkoleń „Marketing w sieci” dofinansowanych w 80 procentach ze środków Unii Europejskiej.
Szkolenia skierowane są do pracowników i pracodawców sektora mikro i małych przedsiębiorstw z terenu województwa małopolskiego. Organizatorem jest Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera.
Rekrutacja trwa do 15 lutego 2013 r. W ramach szkolenia odbędzie się 80 godzin zajęć dostarczających intensywnej, niezbędnej i praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania w Internecie. Program obejmuje blok ogólny, a w nim: podstawy marketingu w Internecie, zasady projektowania stron www i zarządzanie nimi, prawne aspekty Internetu oraz pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach. Do wyboru są cztery specjalizacje do wyboru: startupy, e-commerce, grafika, e-HR.
Każdy uczestnik szkolenia opracowuje strategię promocji swojej firmy w Internecie, może skorzystać z bezpłatnych konsultacji z wybranymi wykładowcami, a wszyscy otrzymują pakiet materiałów szkoleniowych, casebook, dostęp do tematycznych kursów e-learningowych oraz zaproszenie do udziału w barcampie.
Zajęcia będą odbywać się w piątki, obejmują 10 zjazdów. Koszt uczestnictwa to 528,80 zł. Wśród kadry znani i sprawdzeni specjaliści z branży interaktywnej m.in. Mateusz Tułecki, Dawid Szczepaniak, Jakub Krzych, Wojciech Szymański, Paweł Suder, Bartłomiej Rozkrut, Wojciech Tomaszewski i Mariusz Wesołowski. Nad poziomem szkoleń czuwają patroni merytoryczni, wśród których znaleźli się: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, deweloper interaktywnych gier dla dzieci HanBright oraz studio badawczo-projektowe EDISONDA.
Szczegóły: Kraków, ul. św. Filipa 25, pokój F3, tel. (012) 683-24-94,
e-mail:rekrutacja.mmmp@wse.krakow.pl
oprac. (olsz)