Powiat nowosądecki ruszył z ogólnopolską kampanią "Komu w drogę temu Sądeckie". W ramach akcji, która ma zachęcić turystów do wypoczynku na Sądecczyźnie w 23 miastach umieszczono łącznie 122 bilbordy, citylight-y i busback-i.
Podobnie jak ubiegłoroczna kampania, realizowana pod hasłem #Odkrywamy Sądeckie, ma zachęcić turystów do wypoczynku w naszym regionie. Ma też pomóc branży turystycznej i gastronomicznej, które bardzo mocno ucierpiały w związku z pandemią, wywołaną przez koronawirusa.
- Chcemy przypomnieć Polakom, że nasz region jest bardzo atrakcyjny i przyjazny, a także bogaty w atrakcje przyrodnicze i historyczne – podkreśla starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski. - Kto choć raz tutaj był ten zawsze wraca. Sądecczyzna pozostaje w ciepłych wspomnieniach.
Bilbory zachęcające do wypoczynku w naszym regionie pojawiły się m.in. w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Warszawie.
Kampanię koordynuje Biuro Promocji i Wspierania Organizacji Pozarządowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.