Facebook
Facebook Powiat Facebook Promocyjny
YouTube
YouTube Powiat YouTube Promocyjny
Pinterest Instagram

Starosta apeluje do prezesów Orange o ponowne przeanalizowanie sytuacji sądeckiego oddziału Orange Customer Service Sp. z o.o. w Nowym Sączu

4 lutego 2013 r.

Starosta nowosądecki Jan Golonka wysłał pismo do Macieja Wituckiego - prezesa Zarządu Orange Polska S.A. oraz Jakuba Kłoczewiaka - prezesa Zarządu Orange Customer Service Sp. z o.o. z prośbą o ponowne przeanalizowanie sytuacji sądeckiego oddziału Orange Customer Service Sp. z o.o. w Nowym Sączu.

 

Treść pisma: 

„W związku z planami likwidacji Oddziału Orange Customer Service Sp. z o.o. w Nowym Sączu zwracam się do Pana Prezesa z prośbą o ponowne przeanalizowanie sytuacji dotyczącej sądeckiego oddziału. Zdaję sobie sprawę, że Pańska Firma musi wykazać się wskaźnikami ekonomicznymi, proszę mieć jednak również na uwadze los pracowników, którzy pozostaną bez środków do życia. 

Rynek pracy na Sądecczyźnie jest obecnie bardzo ubogi – 80 pracowników, którzy stracą pracę szybko jej nie znajdzie i powiększy rzesze bezrobotnych. Tym bardziej, że informację o zamiarach zwolnienia w Państwa Firmie poprzedziło kilka innych. W krótkim czasie, na sądeckim rynku pracy znajdzie się dodatkowo kilkuset osób, którzy nie będą w stanie znaleźć zatrudnienia.

Sądecki oddział Państwa Firmy jest jednym z najlepszych w Polsce, a pracownicy, jeszcze w grudniu 2012 roku, otrzymali zapewnienie o stabilności zatrudnienia. Wielu z nich spłaca kredyty mieszkaniowe i ma na utrzymaniu rodziny. Utrata pracy to dla nich dramat.

Mam nadzieję, że oprócz ekonomii, weźmie Pan pod uwagę moje argumenty i jeszcze raz pochyli się nad losem pracowników z Nowego Sącza”.