Od poniedziałku 25 maja 2020 r. można będzie załatwić osobiście więcej spraw w urzędzie. Warunkiem jest jednak wcześniejsze umówienie się telefonicznie.
W dalszym ciągu można składać wnioski na dzienniku podawczym (urna) przy ul. Jagiellońskiej 33, a od poniedziałku (25 maja 2020 r.) również w budynku przy ul. Strzeleckiej 1.
Co zmienia się od poniedziałku 25 maja 2020 r.?
- W zakresie:
- wypisu z ewidencji gruntów,
- wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów,
- wyrysu z ewidencji gruntów,
- pozyskania kopi dokumentów z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
klienci urzędu będą obsługiwani przy jednym stanowisku w Wydziale Geodezji na parterze budynku przy ul. Strzeleckiej 1.
- Rzeczoznawcy majątkowi będą mieli możliwość wglądu do aktów notarialnych na parterze budynku przy ul. Strzeleckiej 1 - po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr 18 414 17 69 i 18 414 17 68.
- Klienci, którzy mają zawieszone postępowania administracyjne, mogą po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się czynnie uczestniczyć w odwieszonych postępowaniach.
Kontakt telefoniczny:
18 4141 758
18 4141 768
18 4141 759
18 4141 753
18 4141 763
18 4141 754
18 4141 764
- Geodeci mogą składać wnioski w urnie w budynku przy ul. Strzeleckiej 1. Odbiór dokumentów zgodnie z informacją z 15 maja 2020 r. przesłaną do geodetów.
- Uruchomione zostają również kasy, w których można dokonać niezbędnych płatności.
Obsługa klientów będzie realizowania z zachowaniem wszelkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa klientów oraz pracowników urzędu (maseczka, dezynfekcja rąk).
Dyrektor Janusz BANACZYK
Tel: 18 41-41-800
E-mail: jbanaczyk@nowosadecki.pl
Zastępca Dyrektora Wydziału/Kierownik PODGiK Damian TOKARCZYK
Tel: 18 41-41- 760
E-mail: dtokarczyk@nowosadecki.pl
Wszelkie informacje oraz druki dostępne są na stronie internetowej https://www.bip.nowosadecki.pl/sprawy__karta_uslug/