Facebook
Facebook Powiat Facebook Promocyjny
YouTube
YouTube Powiat YouTube Promocyjny
Pinterest Instagram

Dobre, bo sądeckie

11 maja 2010 r.

Dobre, bo sądeckie - właśnie tak ma się kojarzyć mieszkańcom wszystkich regionów Polski logo używane przez Powiat Nowosądecki do promocji turystyki...

Dobre, bo sądeckie - właśnie tak ma się kojarzyć mieszkańcom wszystkich regionów Polski logo używane przez Powiat Nowosądecki do promocji turystyki.

Logo w kształcie jabłka będzie się też niebawem pojawiać w informacjach dotyczących inwestycji, grantów oraz materiałach informacyjno-szkoleniowych. Ale nie tylko. Jeśli któraś z gmin powiatu lub też miasto Nowy Sącz będą chciały wykorzystać znaczek w swoich publikacjach, zostanie on bez problemu udostępniony. Taką decyzję podjął wczoraj Zespół do spraw Marki Sądeckiej działający od zeszłego roku, powołany przez starostę nowosądeckiego Jana Golonkę i prezydenta Nowego Sącza Ryszarda Nowaka.

- Jedynym warunkiem udostępnienia loga będzie to, czy publikacja jest na wysokim poziomie merytorycznym i wydawniczym - mówi Józef Broński, członek Zarządu Powiatu odpowiedzialny za realizację zadań z zakresu promocji i turystyki.

Zespół powstał z inicjatywy Józefa Wojnarowskiego, długoletniego dyrektora Hotelu Orbis Beskid w Nowym Sączu oraz Powiatu Nowosądeckiego. Tworzą go osoby związane z turystyką i promocją naszego regionu, a przewodzi im Adam Sobczyk, szef PTTK. W szeregach zespołu są więc przedstawiciele Sądeckiej Organizacji Turystycznej, Krynickiej Organizacji Turystycznej oraz Nowosądeckiej Izby Turystycznej, ale też pracownicy trzech sądeckich uczelni, miasta Nowego Sącza i gospodarstw agroturystycznych. Do tej pory, działania komitetu skupiały się na stworzeniu marki turystycznej i regulaminu przyznawania certyfikacji obiektom turystycznym.

- Zgłosiło się siedem podmiotów chcących legitymować się znakiem marki sądeckiej - tłumaczy Józef Broński. - Do marca przyszłego roku będzie trwał dla nich okres próbny. W tym czasie obiekty będą wielokrotnie sprawdzane przez członków zespołu. W ich ocenie wezmą też udział goście korzystający z hoteli czy restauracji, którzy wypowiedzą się w specjalnych ankietach.

Skąd pomysł na stworzenie marki sądeckiej? Powiat Nowosądecki wraz z Powiatem Gorlickim bierze udział w projekcie prowadzonym przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego, mającym na celu pobudzenie gospodarcze regionu. W ramach projektu są m.in. podejmowane działania związane z edukacją, inwestycjami, turystyką i promocją regionu. Dużą wagę przykłada się właśnie do promocji. I właśnie podczas tworzenia promocji naszego regionu, postanowiono stworzyć markę sądecką.

- Logiem jest jabłko, kojarzące się z naszym regionem i jego bogactwem naturalnym i słowo „sądeckie" - dodaje Józef Broński. - Do tej podstawowej wersji można oczywiście dodawać hasła reklamowe i promocyjne.

(olsz)

komentarze (0):
dodaj komentarz

Tego artykułu jeszcze nikt nie komentował. Bądź pierwszym, który dodał komentarz!

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz! Przejdź do »formularza logowania«

Archiwum wiadomości

Kliknij na datę, żeby zobaczyć wydarzenia z danego dnia lub wybierz miesiąc i rok aby przejść do wydarzeń z danego miesiąca i roku...

...lub w polu wyszukiwania wpisz wyrażenie, którego szukasz w wybranej kategorii, a następnie kliknij "Szukaj"...