Facebook
Facebook Powiat Facebook Promocyjny
YouTube
YouTube Powiat YouTube Promocyjny
Pinterest Instagram

ARMiR: praca bez kontaktu osobistego z klientami

20 marca 2020 r.

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, aby skutecznie chronić zdrowie beneficjentów ARiMR i jej pracowników, wprowadziliśmy zmiany dotyczące przede wszystkim przyjęć interesantów w jednostkach organizacyjnych ARiMR.

Ograniczona została możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych oraz centrali ARiMR - jednostki te pracują bez kontaktu z interesantami.

Kontakt z ARiMR – wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), numery telefonów i adresy e-mail dostępne na stronie www.arimr.gov.pl oraz w widocznym miejscu przy wejściu do placówki Agencji.

We wszystkich jednostkach organizacyjnych ARiMR udostępnione zostały skrzynki kontaktowe (wrzutnie), w których możliwe jest pozostawienie dokumentów/wniosków /oświadczeń bez konieczności kontaktu z pracownikami Agencji.

WNIOSKI O DOPŁATY I ZGŁOSZENIA w sprawie ZWIERZĄT - INTERNETEM

Większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty i dotacje, a także z rejestracją zwierząt można załatwić przez internet.

Wniosek o płatności bezpośrednie i obszarowe z PROW 2014-2020 za pomocą aplikacji eWniosekPlus, a dane o zwierzętach za pomocą aplikacji Portal IRZplus.

eWniosek pomoże – w razie problemów z obsługą aplikacji - wysłać do doradcy rolniczego lub pracownika ARiMR - kontakt telefoniczny.

OŚWIADCZENIA POCZTĄ POLSKĄ, ELEKTRONICZNIE, OSTATECZNIE OSOBIŚCIE

Oświadczenie potwierdzające brak zmian w 2020 roku w odniesieniu do wniosku o przyznanie płatności złożonego w roku 2019 można wysłać:

- pocztą,

- przez ePUAP

- jako skan poprzez e-mail

- wrzucić do skrzynki kontaktowej przed placówką ARiMR.

Termin mija 15 kwietnia.

Rolnicy uprawnieni do złożenia oświadczenia mogą także zalogować się do aplikacji eWniosekPlus i złożyć wniosek przez internet.

KANAŁY KOMUNIKACJI

W związku z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w kontaktach bezpośrednich uruchomione zostały dodatkowe kanały komunikacji z ARiMR. Pytania dotyczące funkcjonowania Agencji w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego, można kierować na adres mailowy ALERT@ARIMR.GOV.PL lub numer telefonu 22 595 06 99.

Informacje dotyczące działalności ARiMR dostępne są również za pośrednictwem dotychczasowych kanałów komunikacji, w szczególności:


Infolinia ARiMR: 800 38 00 84 lub 22 595 06 11


Formularz kontaktowy: https://www.arimr.gov.pl/zadaj-pytanie/


ePUAP[1] : https://epuap.gov.pl/wps/portal


eUsługi ARiMR: eWniosekPlus oraz PortalIRZplus

Numery telefonów i adresy mailowe pod linkiem:

https://www.arimr.gov.pl/o-arimr/oddzialy-regionalne/malopolski-or06/dane-teleadresowe.html

lub na FB

https://link.do/jS3O3

(olsz)

komentarze (0):
dodaj komentarz

Tego artykułu jeszcze nikt nie komentował. Bądź pierwszym, który dodał komentarz!

Dodaj komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz! Przejdź do »formularza logowania«

Archiwum wiadomości

Kliknij na datę, żeby zobaczyć wydarzenia z danego dnia lub wybierz miesiąc i rok aby przejść do wydarzeń z danego miesiąca i roku...

...lub w polu wyszukiwania wpisz wyrażenie, którego szukasz w wybranej kategorii, a następnie kliknij "Szukaj"...